top of page

הירשמ/י לעדכונים

הידד! העדכונים בדרך אליך

שיחות על הימנעות והתמסרות


רַגֶשֶׁת- תגובה חיסונית לא צפויה ולא רצויה של הגוף לחומרים, שבדרך כלל אינם מעוררי מחלות הידועה גם בכינויה אלרגיה.

--------------------------------

הכי קל זה להימנע תכלס, אם אנחנו יודעים מה גורם לנו לרגשת, לתגובה האלרגית, הכי קל יהיה להימנע ממנו. האם זאת הדרך לטפל באלרגיות? האם זה מתקבל על הדעת כי האלרגיים לפריחות לא יוכלו ליהנות מטיול אביבי בחיק הטבע?

ובכן, הקיום מתבטא בשפע. אנו חיים בעולם מלא בצבעים ובריחות, בטעמים ובמראות, במגעים ותחושות. והעולם נועד לאדם לחיות בו וליהנות מהשפע. במידה. לכל אחד ואחת יש סביבת מחייה מוכרת, על מרכיביה השונים, עימם מתנהלת מערכת יחסים המשקפת את ההומיאוסטזיס שנוצר בחלוף הזמן.

---------------------------------

ממש בתחילת דרכנו המשותפת, שאלתי אותך

"מהי העונה הכי יאנגית?" ענית בשקט "האביב" "...?" "באביב יש הכי הרבה תנועה, אנרגיה מתפרצת", לנוכח המבט התוהה שלי המשכת, "תחשבי כמה אנרגיה צריך בשביל לעבור מהקור של החורף, מחוסר התנועה, למצב של לבלוב ופריחה".

"ומה פורץ מתוכנו באביב?"

_____________________________________________ הרפואה הסינית רואה מצבים אלרגיים כחוסר איזון של תנועת המתכת והעץ. האיברים של תנועת המתכת הם הריאות והמעי הגס. אלו האיברים שמתמודדים עם הכנסה של צ'י/אנרגיה מבחוץ, מהעולם אלי והוצאה של צ'י בחזרה לעולם ממני. האיברים של תנועת העץ הם הכבד וכיס המרה. אלו האיברים שתגובתם לגורם האלרגני משולה לרוח וכעס – התפרצות פתאומית של חום, לחות ואש כלפי מעלה, אל בית החזה, האף והעיניים. סביב הקשר הזה של התכנסות ושחרור מתרכז הטיפול על מנת למנוע את התגובה האלרגית לחיצון. אי אפשר להימלט מאבק ,פריחת הדרים, חתולים או מדשא אך אפשר להתרגל אליהם בצורה כזו שלא יהוו איום. זה דורש עבודה על רגשות מסוימים,תהליכים פיסיולוגים מסוימים והתכוונות. __________________________________________________________________

הבנות פורחות מאושר, אני פורחת כולי

בדרכנו חזרה ממשפחת האומנה לחיות בית,

- אמא, מה קרה?? - אני פורחת - ממה? -מהחתול, מאוסקר. אני אלרגית לחתולים - אז למה הבאנו חתול? - כדי שאתגבר על האלרגיה - אמא.... אולי נחזיר אותו? בשביל מה זה טוב?!? -מה פתאום נחזיר? הבאנו חתול כדי שאתרגל.

תבינו, חתול מסמל אהבה ובעולם שלנו יש להתמסר לאהבה ולא להימנע.

__________________________________________________________________ לטפל עם מרקחות צמחי מרפא ולהתרגש....

CLEAR LIVER טיהור חום, לחות ואש מהכבד וכיס המרה. יעיל במצבים של סחרחורות, מיגרנות, אדמומיות / כאב בעיניים, הפרשות ודלקת אוזניים, אי-שקט, גרד ותגובה אלרגית בעור, שלבקת חוגרת, סבוריאה.

משחה על בסיס שמנים ושעוות צמחים, ללא תוספת חומרים משמרים או כל תוספות מלאכותיות. לטיפול בדלקות בעור, פריחות, תגובות אלרגיות וגירויים.

TONIFY YIN הזנת נוזלים וחיזוק YIN, תמיכה במערכת החיסון והעיכול. יעיל במצבים של סבוריאה, עור יבש, עיניים יבשות, יובש בפה, גלי חום, שפתיים סדוקות, גרד, אדמומיות בפנים, גלי חום, הזעות לילה.

חיזוק מערכת החיסון והעיכול וניקוז ליחה ולחות. יעיל במצבים של התקררויות חוזרות, בצקות, נזלת כרונית, הזעות ספונטניות, רגישות לקור, נפיחות בטנית, יציאות רכות, חולשה, תפקוד מיני נמוך.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Google+ Basic Square
  • Facebook Social Icon

All written in this site, including health benefit statements has not been evaluated by the united states Food and Drug Administration. These products which are presented in this web site, are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Iyar herbals ltd. read more about this

bottom of page