top of page

הירשמ/י לעדכונים

הידד! העדכונים בדרך אליך

מתנת האוהבים Dang Gui

בסינית המילה Dang, פירושה "צריך", Gui פירושה "לחזור".

בזמנים העתיקים, מסופר על אישה שלא הצליחה להרות בשל בעיות בקבלת הווסת ובמחזור החודשי. בעלה, מי שהתעתד להיות אבי ילדיה, כל כך כעס על שאינה מצליחה להרות, שיום אחד קם ועזב את הבית.

האישה נפלה לדיכאון עמוק. לא רק שלא יכלה להרות ולמשש ערגונה, כעת נשארה בגפה וננטשה בעת צרתה. היא פנתה לרופא הכפר לקבל עזרה. הרופא בחן לשון ודופק, מאור פניה ורשם לה Dang Gui, שורש האנג'ליקה הסינית, לנטילה מדי יום. כעבור איזה זמן, חזרה הווסת להופעתה הסדירה, והרופא הודיעהּ שהיא יכולה כעת להרות. שמחה האישה וביקשה בליבה את בעלה לשוב לביתם לחיקה. לכתוב היא לא ידעה, אז בחוכמתה, לקחה את שורש ה-Dang Gui, וושלחה למסור לבעלה. הבעל קיבל את השורש דמוי חמוקי האישה ועימו את המסר Dang Gui = צריך לחזור.

הוא שם פעמיו לביתם ולחיקהּ של אשתו. לאחר שובו, הרתה האישה. לימים הקימו משפחה וחיו חיים שמחים יחדיו עד סוף ימיהם.

בתרבות הסינית, ה-Dang Gui הוא לא רק צמח יקר ערך, הוא גם מתנת אוהבים.

האנג'ליקה סינית הוא אחד השורשים בעלי ההשפעה המיטיבה ביותר בעולם צמחי המרפא. שני חלקים לו לצמח, הגוף אשר מזין את הדם והזנב אשר מניע את הדם. השפעתו של השורש היא רב מערכתית ופועלת על איברי המין, הדם, הלב, הכבד ומערכת העיכול.

זהו שורש מתקתק וחמים ונמצא אותו במרקחות מחזקות דם, מווסתות את המחזור, מפזרות קור וספזם ובמרקחות הנועדות לטיפול בפצעים וכיבים כרונים או בעצירות ויציאות קשות. זנב השורש, (ראו בצילום) נחשב כחלק המניע דם ונועד לטיפול בכאב וחסימה של דם.

לצמחים שאנו בוחרים לשים במרקחות יש סיפור דרך. מהכתבים העתיקים, דרך בחירה מוקפדת על מקורות הצמחים ועד לאופן הרקיחה שלהם.

אז בחרנו את שורשי האנג'ליקה היפים האלה שבתמונות למרקחות שלנו כי חשוב לנו, לבחור את הצמחים הטובים ביותר, עבור המטופלים שלנו ושלכם.

תמצאו את האנג'ליקה המשובחת שלנו במרקחות:

Tonify Yin – לתמיכה במצבי חסר בתמצית, תסמיני גיל המעבר, דלקות חוזרות, אי פריון.

Qi & Blood elixir – לתמיכה במצבי חסר בצ'י ודם, אנמיה, נשירת שיער, מחזור לא סדיר, חולשה, עייפות, דיכאון וחרדה.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Google+ Basic Square
  • Facebook Social Icon

All written in this site, including health benefit statements has not been evaluated by the united states Food and Drug Administration. These products which are presented in this web site, are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Iyar herbals ltd. read more about this

bottom of page